»90 odstotkov oglasov ni upravičenih.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»Obseg oglasov ne bo večji.«
»Tovrstne zavajajoče oglase močno obsojam, saj lahko ljudje sicer v dobri veri oglasom nasedejo in resno ogrozijo svoje zdravje.«
»Z oglaševanjem svojih svetovalnih programov naročnik oglasa v oglasu ni neposredno izražal svojih (verskih) prepričanj (npr. da nasprotuje pravici do splava). Iz vsebine oglasa ni bilo razvidno niti prepričanje, ki ga Zavod Živim sicer zastopa.«
»Njegovi oglasi so brez dvoma sooblikovali nacionalni značaj.«
»Ljudje televizijske oglase po nekaj časa preprosto spregledajo.«
»Ti oglasi niso nikoli vplivali na moje politično delovanje.«
»Motivi so mešanica digitalnih podob, režiranih trenutkov, skorajda oglasov.«
»Ko se kateri koli od naših oglasov pojavi v vsebinah, ki se strokovnim službam ne zdijo primerne, pač reagirajo in jih pozovejo, da se tovrstni oglasi umaknejo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju